torstai 14. lokakuuta 2010

Hyi mikä Lush!

Byääh, voiko olla mitään inhottavampaa (okei, voi) kuin pettyä pahasti johonkin kovasti odottamaasi tuotteeseen? Näin kävi minulla Lushin Noubar -saippuan kanssa.

Niin nätti..niin kamalan tuoksuinen...
 
 (Saippuan vasen reuna on näemmä kostea, siitä siis sävyero)

Palataanpas ajassa taaksepäin. Kävin kesällä Tallinnan Lushissa josta sitten ostin kolme saippuaa. (Jos jotakuta kiinnostaa hinnat, niin äkkiseltään voin todeta tuotteiden olevan halvempia kuin Suomessa. Eli kannattaa käydä jos sielläpäin liikuskelee ja jos tuntee himoa Lushin tuotteisiin. Kaupan valikoima oli kylläkin mun mielestä niukka, tai siis oletin putiikin olevan valtavan kokoinen mitä se ei siis ollut). Mutta, takaisin saippuoihin. Kotosalla sitten pakastin saippuat, olen kuullut niiden säilyvän siten paremmin. Nyt sitten otin käyttööni tuon pähkinäisen Noubarin ja tyrmistyin, se tuoksuu aivan hirvittävälle =O Onneksi haju ei ole kuitenkaan mitenkään voimakas, tämän ällöttävän haisun huomaa vain jos tunkee nenänsä saippuan lähelle. Olen yrittänyt miettiä mistä moinen. Kai minä nyt ostaessani olisin huomannut ettei sen tuoksu miellytä minua? Minä kun muistini mukaan nuuhkuttelin sitä haltioissani... Oliko saippua sitten ehtinyt mennä kesän helteissä pilalle? Se kun tosiaan reissasi Tallinnasta Pärnuun (ja oli siellä hikisessä hotellihuoneessa joitain päiviä) ja sieltä sitten takaisin kotiin. Ja kotonakaan en ihan heti hoksannut heittää sitä pakkaseen. Vai muuttiko pakastaminen sen ominaistuoksua? Ulkoisesti se ei näytä pilaantuneelta joten syy kamalaan tuoksuun jäänee arvoitukseksi. Mielenkiinnolla odotan mille ne kaksi muuta saippuaa tuoksuvat pakastuksen jälkeen. Arvatkaas vaan haluttaisiko mulla samantien ottaa ne sieltä käyttöön, sitten tämä mysteeri saattaisikin ratketa...

Mutta joo, muutama sananen tuosta saippuasta itsessään. Vaikka tuoksu olisikin hyvä, niin siltikään saippua ei saavuttaisi varauksetonta ihailuani. Nuo pähkinän palaset nääs ärsyttää, ne kun ovat melkoisen isoja. Niissä ärsyttää siis se, että en tahtoisi viemärikaivooni tuollaisia möllysköitä limottumaan... Täytynee siis nyppiä ne pois. Kuulisin kyllä mielelläni muiden kommentteja tästä saippuasta, oletko tykännyt vai oliko saippua sinullekin pettymys?

Edit. Kirjoitin tämän jutun aikaisemmin ja nyt ajan kuluessa olen huomannut saippuan kamalan hajun vähentyneen. Mutta ei se vieläkään tuoksu mitenkään herkulle..valitettavasti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti