keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

Lotraajan unelma

Viime kesänä avokki kävi harrastuksensa puitteissa reissulla Euroopassa ja toivoin hänen tuovan minulle tuliaisena Fruttinin tuotteita. Noh, hän toi minulle yhden tuotteen ja hyvä niin, minulla kun purkkeja ja purnukoita piisaa ;) Hänen tuomansa tuote oli Cherry vanilla body butter ja tästä samaisesta tuoksustahan minulla onkin kokemusta jo aiemmin, tässä postauksessa kerron kropparasvasta ja vartalotuoksusta. Ja tässä sitten kyseinen body butter joka on todellakin lotraajan unelma...


Kuvasta sitä ei ehkä huomaa mutta tuo purkki on valtava. Sen vetoisuus on 500 ml eli tämä on varmasti vartalovoiteiden suurkuluttajan salainen päiväuni. Ei kuulkaa hetkeen lopu tämä tuote! Kaiken kaikkiaan tykkään tästä, tuoksu on mukava ja koostumus myös. Tosin tuo termi 'body butter' hämmentää minua hiukan, minä kun miellän vartalovoit sellaisiksi koostumukseltaan vähän jämäkämmiksi tuotteiksi mitä tämä ei ole. Tämä on siis sellaista vartaloemulsiota tuhdimpaa tavaraa eli ei mitään jankkia. No, ehkäpä Fruttinin ja minun käsitykset vain eroavat toisistaan. Tai ehkä minun pitäisi tutustua enemmän body buttereihin, aiempaa kokemusta on vain kahdesta yksilöstä joista toinen oli sellaista täyteläistä kamaa (enää vaan en muista tarkkaan sen koostumusta) ja toinen taasen oli kamalaa jankkia jonka epäilinkin menneen pilalle. Mutta, niin tai näin, kiva tuote jota suosittelen kokeilemaan mikäli tämän saatte hyppysiinne.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti