lauantai 29. kesäkuuta 2013

Harvinaista

Tauko on takana ja sen kunniaksi on pakko näyttää teille eräs äärettömän harvinainen (suorastaan uniikki) juttu. Siis tämä näin.


Nyt varmaan mietitte jotta mitähän se eukko horisee, täällähän se on jutellut jo tuosta hajuvedestä. Katsokaapa tarkemmin, kysehän ei ole oikeastaan hajuvedestä itsestään...


...vaan siitä että pullo on tyhjä. Ei, se ei ole tyhjentynyt itsekseen, minä olen siis kerrankin saanut kulutettua kokonaisen hajuveden loppuun! Oikeasti, en muista että olisin koskaan saanut hajuvettä loppumaan, joten tämän loppuminen oli minulle suoranainen juhlan paikka ja tunsin jonkinlaista outoa ylpeyttä itsestäni =D Juu, tämähän oli pieni pullo ja ostinkin sen hivenen vajaana ja juu, myönnän suihkineeni tätä välillä vessatuoksunakin, mutta silti: minä sain sen loppumaan! Loppumisen myötä koin myös hämmentäviä hetkiä ja en ole edes vielä ottanut asiasta selvää. Eli tiedättekös te miten hajuvesipullot hävitetään oikeaoppisesti? En ole nimittäin varma säilytänkö tuota pulloa, se kun ei ole mitenkään hirvittävän erikoinen eikä kauniskaan. Vai pitäisiköhän minun säilyttää se ihan vain siksi koska onhan se ensimmäinen loppuun kuluttamani hajuvesi... ;)

Vaan oli minulla muutakin asiaa ja tokikin hajuvesiin liittyvää. Oi että mä olen (vaihteeksi) rakastunut.


Onneksi menin ja tilasin Yvekseltä tämän limited edition Smoothie punaiset marjat hajuveden, tämä on nimittäin mykistävän ihana ♥

Yveksen sivuilla tästä sanotaan näin: Ihana kesätuoksu on täynnä makeita mansikoita, raikkaita vadelmia ja herkullisia karhunvatukoita, joissa on viileä pohjoinen vivahde.

Kuvaus pitää kyllä hyvin paikkansa, tässä tuoksuu marjat, mutta samalla tuoksussa on jotain kirpeyttäkin eli se ei ole tasapaksun makea, ei ainakaan minun mielestäni. Vaniljasta tuossa ei mainita mitään, mutta itse olen miettinyt tuoksuuko siinä sekin. Tosin se voi olla ihan hyvin joku toinen lämmin aromi, kenties jopa joku marja. Mielettömän herkku tuoksuksi, en voi muuta kuin suositella =)

5 kommenttia:

  1. Voi, hajuveden loppuminen on todellakin iso juttu, onnittelut :D Toivoisin, että jokin omistakin osoittaisi tyhjenemisen merkkejä, jotta voisi ostaa uusia tilalle.

    Haaveilen vaihteeksi muotitalojen tuoksujen sijaan Yves Rocherin tuoksuista, Escadasta, Pumasta - ja jotain Cleania olisi myös ihana suihkia :)

    VastaaPoista
  2. Onnittelut hajuveden loppumisesta! Ja hei mä juuri eilen kävin Yves Rocherilla ja ostin tuon Smoothie-tuoksun! Ja olen myös ihan rakastunut! En edes yleensä hajuvesiä osta tai käytä, mutta tästä taitaa tulla pooikkeus. Ja tuo pullo on vaan niin huvittavan kasari, ettei siitä voi olla tykkäämättä. :-D

    VastaaPoista
  3. Minäkin vasta hetki sitten ostin tuon Fruits Rougesin ja ihana kesätuoksuhan se on (: Ainakin Fragrantican mukaan ko. tuoksu sisältää ainoastaan karhunvatukkaa, mansikkaa ja vadelmaa joten olisikohan tuo mansikka syyllinen tuolle vaniljantuoksulle :D Saman sarjan suihkugeeli on muuten myöskin melkoisen kiva!

    VastaaPoista
  4. Onnea onnea hurjasti hajuveden loppumisesta, se on kyllä aina juhlan paikka oli sen käyttänyt miten vain ja oli se kuinka vajaa käytön alussa :D.
    Itse olen joko lasiroskiin tai normiroskiin hävittänyt, ei sitä taida olla oikein muita vaihtoehtoja tuohon..

    VastaaPoista
  5. Eveliina: Kiitos, iso juttu se tosiaankin oli =D

    No mutta, sun tarttee vähän shopata, mitä se haittaa vaikka entisetkää hajuvedet eivät osoita loppumisen merkkejä, pitäähän sitä vaihtelua olla ;) Cleanit on kyllä niin ihania, niille kun antaa pikkusormen, vie ne koko käden mennessään =)

    Ine: Mansikka vois tosiaanki olla syypää... Mulla on kans se suihkari, mutta pullosta nuuhkittuna petyin siihen ja teinpä pienen testipesun käsiinki, mun nenään ei oo ihan niin ihana kuin tämä tuoksu =/

    Sara: Kiitokset =) Nyt on tainnu Yves osua oikeaan kultasuoneen kun niin moni on rakastunut tähän tuoksuun!

    Anzu-Anssu: Kiitos =) Normiroskikseen täytyy varmaan viskata, lasinkeräykseenkään kun ei ehkä tuollaisia värillisiä pulloja sais laittaa?

    VastaaPoista