tiistai 29. huhtikuuta 2014

Loput sekalaiset loppuneet

Tässä olisi viimeinen maaliskuun loppuneiden tuotteiden postaus ja niin kuin otsikko sanookin, kyseessä on sekalainen seurakunta erilaisia tuotteita. Aloitetaanpas Avonin shampoosta.


Avon Naturalsin muna & hiiva shampoo kuulosti sen verran erikoiselta jotta pakko mun oli tilata tämä kokeiluun. Shampoo oli hoitavaa laatua ja tuoksukin oli mukava ja mieto vaikka vähän kyllä etukäteen mietitytti mille tämä voisi tuoksua ;) Shampoona tämä oli ok, tosin jos nyt ihan oikein muistan (ja se mun muisti, tiedättehän..köh), niin välillä tuli semmonen olo jotta mun päälaki kaipaa puhdistavampaa shampoota. Se ei kuitenkaan ollut ongelma, käytänhän syväputsaavaa shampoota kerran viikossa. Vaikkei tämä ollutkaan mikään huono shampoo, niin en kuitenkaan usko ostavani tätä toiste.

Seuraava loppunut oli Oriflamen purkissa oleva aloe vera & meloni vartalovoide. 


Koostumus tässä oli mun mielestä hivenen geelimäistä, sen huomaakin tästä kuvasta.


Koostumuksestaan huolimatta tämä kosteutti ihoani ihan hyvin (eihän tämä ollut täysin geelimäistä), mutta hiukan harmittelin kun menin ottamaan tämän käyttöön talvisaikaan, jotenkin tämä vaan olisi sopinut passelisti kesään koostumuksensa ja tuoksunsa puolesta. Tuoksu oli siis vesimeloninen ja se nyt vaan on mun mielestä kesäinen tuoksu =) Kerran kävi hassusti, en tiedä oliko ihoni ominaistuoksu vinksallaan vai mitä, mutta levitettyäni tätä iholleni nenääni tulvahti siiderin tuoksu! Onneksi se oli vain yksittäistapaus, en nyt sentään sidukalle tahtoisi tuoksua ;) (Btw., ensi kuussa sitten esittelen kasvovoiteen joka ihan oikeasti tuoksui siiderille..!) =D

Yhden kasvovoiteenkin sain lääpittyä loppuun, tosin fuskasin ja käytin loput vartalolle...


Yveksen Ovale Lifting yövoide oli jonkin tilauksen yhteydessä saamani tilaajalahja eli itse tuskin olisin tilannut tätä testiin, varsinkin kun kyseessä on yövoide ja mähän edelleenkin oon laiska rasvaaja ja lätkin rasvaa nassuuni vain iltaisin... Niinnoh, senpä vuoksi mun ehkä kannattaiski suosia yövoiteita, hmmm..!


Purkki oli lasia (miinus siitä, ne on pelottavia kun aina saa varoa etteivät karkaa hyppysistä), mutta plussaa purkki saa muodostaan ja pirtsakasta väristään =)


Luonnollisestikin voide oli inasen tuhdimpaa kamaa ja en oikein päässyt selvyyteen siitä oliko se liian tuhtia omalle iholle. Talvella ihoni kaipaa kosteutusta himppasen enemmän, mutta ehkei tämä ollut paras vaihtoehto minulle.


Voiteen tuoksussa oli jotain ilmeisesti tyrnimäistä, mutta sen lisäksi seassa oli sen yhden kammottavan hajuisen Yveksen voiteen aromia. Kyseinen aromi ei kuitenkaan ollut niin kamala kuin tuossa linkkaamani jutun voiteessa eli se ei ollut syy voiteen siirtämiselle muuhun tarkoitukseen. Ei, syy oli se, että olen ilmeisesti nyt tullut jotenkin nirsoksi kasvovoiteiden suhteen ja jos voide on blääh ja ei tunnu sopivan iholleni kuin nakutettu, niin helposti siirrän sen muuhun käyttöön. Käytin siis loput tästä kroppavoiteena ja siinä se pelittikin ihan hyvin ;)

Lisäksi viime kuussa sain kulutettua loppuun Bottega Verden puuterin, siitä olen kertonut täällä. Tätä BV:n puuteria mulla tuli ikävä, nimittäin sen jälkeen mulla on ollu ongelmia puutereiden suhteen, mööh! Linkkaamassani jutussa mainitsin Lumenen valopuuterin josta oon tykännyt paljon, mutta sitähän ei enää myydä samana versiona kuin aikaisemmin. Noh, näistä puuterijutuista joskus myöhemmin, niille pitää pyhittää ihan oma postauksensa.

Nyt on sitten viime kuu lyöty pakettiin ja voidaan alkaa jännäämään mitäköhän sain kulutettua huhtikuussa. Voin paljastaa sen verran, että ihan hyvältä näyttää ja tuotteita on kulunut mukavasti ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti