torstai 30. huhtikuuta 2015

Uutuuksiin hurahtanut

Viime aikoina oon hurahtanut muutamiin uutuustuotteisiin joista on ihan pakko turista muutaman sanan verran. Näiden kahden lisäksi oon hankkinut myös toisen Vaselinen suihkemuotoisen vartalovoiteen nyt esittelyyn päätyvän lisäksi, mutta siitä juttua myöhemmin jahka olen käyttänyt sitä enemmän kuin yhden testisuihkauksen verran. Lisäksi hurahdin Baby Lips Electroihin 2 kappaleen verran (tähän mennessä...), siis voitteko uskoa, minä joka petyin karvaasti kyseisen merkin huulivoiteisiin..! Mutta, ainahan voi kääntää takkia ja en minä vieläkään ole kosteutustehoihin tyytyväinen. Vaan niistäkin juttua sitten joskus ihan omassa postauksessaan.

No niin, katsotaanpas ensimmäisenä sitä Vaselinen suihkerasvaa joita on jo jonkin aikaa ollut myynnissä täällä Suomessa.


En edes tiennyt näiden rantautumisesta tänne joten kauppareissulla silmäni varmaan levähtivät lautasen kokoisiksi kun bongasin keltaisen pullorivistön. Ei tarvinnut kauaa miettiä ostanko vai enkö osta ;)


Oon kyllä tykännyt tästä, suihke kohdistuu tarkasti siihen kohtaan mihin pitääkin (tosin kyllä siitä jonkin verran sellaista hienojakoista nestettä leviää ympäristöön eli kannattaa varoa ettei liukastu) ja kosteutustehot ovat ihan jees. Talvella varmasti ihoni kaipaisi enemmän, mutta kesää kohden tämä on just sopiva. Tuoksustakin pidän, tosin en osaa eritellä mille se tuoksuu, ehkä hunajaiselle vaikken tiedä pitääkö sen tuoksua sille. Ehkä mulla vaan tulee tuosta pullosta mieleen hunaja ja sen vuoksi kuvittelen tuoksussa olevan piilevää hunajan aromia...

Korkissa on kätevä systeemi joka selviää näistä kahdesta kuvasta. Eli kiertämällä korkkia saa tuon suutinosan piiloon ja se on kätevä jos kuljettaa tätä reissussa. Minä en kylläkään välttämättä näin isoa pulloa ottaisi edes reissuun, en ainakaan millekään parin päivän pyrähdykselle.

 
Auki.


Ja kiinni.


Tuo 'continuous spray' konkretisoitui mulla eräänä käyttökertana ja alkupaniikin jälkeen sai aikaan hilpeyttä. Jotenkin spray meni jumiin ja ainetta ruutasi siis todellakin 'continuous' =D Onneksi sen jälkeen moista ei ole tapahtunut ja toivottavasti toiste ei tapahdukaan.

Sitten toinen uutuustuote eli hiljattain markkinoille tullut Herbinan vartalotuoksu melonin tuoksuisena.


Tuoksuttelin näitä kaupassa (näitähän on kolmea eri versiota) ja tämä oli omaan nenääni paras. Helppo ja mutkaton melonituoksu, ah niin kesäistä!


Pullon kuvitus on vähän sellainen etten tiedä onko se hieno vaiko aivan kamala. Mutta mitäpä siitä, sisältö on aina tärkein. Plussaa annan pullon koosta, tämä on just sopivan kokoinen (100 ml), sellaisen saa suht helposti kulutettua loppuun. Pienen miinuksen annan suihkeen ns. terävyydestä, ainakin tällä hetkellä toisessa käytössä olevassa kroppasuihkeessa (Victoria's Secretin) suihke on hienojakoisempi. 

Sellaisia uutuuksia, oletteko te haksahtaneet näihin tai onko aikomus haksahtaa?

Niin ja hups, melkein olin unohtaa: Huisin hauskaa Vappua!

14 kommenttia:

  1. Mietin tuon vartalosuihkeen ostamista, mutta luulenpa että mua ärsyttäisi liikaa, jos suihke liukastaisi lattian ja joutuisi siivoushommiin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei sen takia kannata jättää ostamatta, oikeasti suihke on älyttömän tarkka, mutta ainahan suihkeista väistämättä jotain räpisee ympäristöön =) Ite käytän sitä varalta sellaisella alueella jossa kukaan ei tepastele ;D

      Poista
  2. Mun äiti oli saanu tuon suihkevoiteen lähi K-kaupastaan ilmaiseksi :D.
    Testasin sitä vähän käsiin ja siinä oli ainaki ok, pitäis päästä käymään äitin luona saunomassa , niin voisi ihan kropallekin testata kunnolla :).
    Noita Herbinan suihkeita oon miettiny aina, kun mainoksissa nähnyt, että tekis mieli ostaa kokeiluun, mut vielä en oo kauppaan päässy pyörimään niin, että voisin retkahtaa ;D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooh, mullekki kelpaisi tällaiset ilmaistuotteet =D Käyhän äkkiä tuoksuttelemassa kaupassa, ainaki jossain Cittarissa ne oli viime viikolla pienessä alessa, tasan 5€ taisivat maksaa. Tosin eipä nuo normaalihintaisenakaan maksa kovin paljon enempää =)

      Poista
  3. Mä näin tuon suihkuvoiteen eilen kaupassa ja olin vähän että WTF. Pitäisi kyllä testata jo ihan siksi että kuulostaa niin omituiselta tuotteelta! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei muuta kuin ostamaan ja testaamaan tätä omituisuutta ;)

      Poista
  4. Vartalosuihke kuulostaa kivalta ja täytyy katella.Noita herbinan vartalotuoksuja oon harkinnu jää nähtäväksi päädynkö osteleen täytyy käydä nuuhkimassa ainaskin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa tosiaan tuoksutella ensin, mä luulin että olisin tykännyt siitä mansikastakin, mutta toisin kävi.

      Poista
  5. Munkin mielestä toi melon on paras Herbinoista, suklaa ja mansikka ovat ällön esanssia, mutta tuo on sopivalla tavalla raikkaan makea. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se suklaa on mun mielestä yllättävä veto näin keväällä ja kesän korvalla, sopisi paremmin syksyyn koska tuoksu on tosiaankin suklainen. Mansikassa oli joku sivutuoksu josta en tykännyt, onneksi tää meloni sentään miellytti =)

      Poista
  6. Minä en ymmärrä näiden vartalotuoksujen ideaa? Siis onko ne niinkuin hajuvesiä, mutta...? Miksi kukaan ostaisi niitä hajuvesien sijaan? Ostin yhden henkkamaukalta, enkä ole keksinyt, että mitä minun sen kanssa nyt sitten pitäisi tehdä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vartalotuoksuja voi käyttää huolettomammin eli suihkia enemmän sinne tänne, tuoksu kun ei ole niissä niin pysyvä kuin hajuvesissä. Näin mä ainakin ajattelen vaikka käytän kyllä itsekin hajuvesiä vartalolla =)

      Poista
  7. Hei missä kaupassa suihke vaselinea myydään . Kiimingistä halpa hallissa sitä ei ollut.saunan ja suihkun jälkeen aivan ihana

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, en oo nyt ostanut näitä joten en valitettavasti tiedä... Mutta kannattaa katsella vaikka Citymarketista tmv. josko löytyisi :)

      Poista